تا خدا باید راه ها پیمود و رفت

ماییم و نوای بی نوایی بسم ا... اگر حریف مایی

تا خدا باید راه ها پیمود و رفت

ماییم و نوای بی نوایی بسم ا... اگر حریف مایی

شناسنامه
تا خدا باید راه ها پیمود و رفت

تــــــــا خـــــــــدا راهی نیست...
تو خود حجاب خودی ، عاشقانه از زمین برخیز....
به قصد قربت زندگی را به جریان بینداز ، باعشق،با محبت،با خدا،تا خدا راه هموار است....
فقط بگو :
اِلهی وَ رَبِّی مَن لِی غَیرُک
بعد دستان خدا را بگیر و عاشقانه قدم بزن....
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

https://www.instagram.com/saeghee/

❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

هر چند اینجا برای خودمون می نویسیم
اما خیلی خوشحال می شیم بدونیم نظر یا احساس شما
در مورد این نوشته ها چیه!
ما رو بی نصیب نذارید... :))
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق میشود "

"عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق میشود"


"شرط می بندم که فردایی نه خیلی دیر و دور"

"مهربانی ، حاکم کل مناطق میشود"


"هم زمان, سهمیه ی دلهای دلتنگ و صبور"

"هم زمین, ارثیه ی جانهای لایق میشود"


"قلب هر خاکی که بشکافند نشانش عاشقی است"

"هر گلی که غنچه زد نامش شقایق میشود"

"با صداقت آسمان سهمی برابر میدهد"

"با عدالت خاک تقسیم خلایق میشود"

عقل هم با عشق یک نوعی موافق میشود"

"عقل اگر گاهی هوادار جنون شد عیب نیست"


"صبح فردا موسم بیداری آیینه هاست"

"فصل فردا نوبت کشف حقایق میشود"


"دست کم یک ذره در تاب و تب خورشید باش"
"لااقل یک شب بگو کی صبح صادق میشود"


"میرسد روزی که شرط عاشقی دلدادگی است"

"آن زمان هر دل فقط یک بار عاشق میشود "

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

✿سلام بر ابراهیم...

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ب.ظ

 

میخواهم برایت بنویسم

اما نمی توانم

هی کلمات را بالا و پایین میکنم

خیره شده ام به نوشته ها

به دلم نمی نشیند

حیف است با این قلم ناشی به وصف تو بنشینم

کاش قلمم قدرت داشت تا بگویم از مردانگیت

از پهلوانیت در روزگاران قدیم

و از مرام و مهربانیت  در این روزگار

دوست و برادر شهیدم ابـــــــراهیم

سلام...

سلام بر تو که نازدانه ی خدا هستی...

چرا که خدا هوادار توست

چرا که هرکس تو را میخواند تو فورا جوابش میدهی

و چه بسیار خواهش ها و خواسته هایی که فقط با رو انداختن به تو ای عزیز برای من سهل و آسان شد...

 


ابراهیم!

ای بنده ی خاص خدا!

شرمسارم از روی ماهت

شرمسارم از عمر تباه کرده ام

شرمسارم که تو رفته ای و من با بی حوصلگی روزگار میگذرانم

و مدام غر میزنم به روزگار و تلخ میکنم زندگی را برای همراهانم

کاش از رفیقم که تو باشی کمی اخلاق بیاموزم

کاش دستم را بگیری و از اینجا به بعد زندگی بزرگم کنی

ابراهیم!

 راز گمنامیت در چیست که اینچنین در اوج گمنامی می درخشی و در قلب های دوستانت عشقی آتشین برپا میکنی؟!

ابراهیم!

نزد پروردگار دعایم کن

ابراهیم !

حال و روز دنیایم خوش نیست

بدجور زمین گیر شده ام

نه!!!

اصلا تقاضای آسمانی شدن ندارم...!

اما میخواهم مثل گذشته دستم را بگیری و روی همین زمین از این میدان مین عبورم دهی

اما رهایم نکن...!!!

دستم را بگیر تا من خود پرواز بیاموزم

اما برای اوج گیری ام به آسمان یا تند شدن قدم هایم بر زمین نیازمند یک سفرم

یک سفر 

از جنس صفا و عشق روحانی

ابراهیم تو خود میدانی مقصود دلم را

پس مثل گذشته باز به تو پناه آورده ام که تو خود واسطه ای بین من و خدایم هستی

برادرم ابراهیم....

سلام مرا به ارباب برسان

چقدر دلم هوای محرم دارد...




دلنوشت: والله که شهر بی تو مرا حبس میشود             آوارگـــی کــوه و بـیابانم آرزوســـــت...


نظرات  (۱۶)

فدای آقا ابراهیم
که وسیع تر از جهان بود چه رسد به قلم..
پاسخ:
واقعا....
ممنون از حضورتون
ببخشید
اگه چندش بود
می خواستم اون اولش بنویسم خانوما نخونن
نمی دونم چرا ننوشتم
فک کنم شیطون گولم زد
کلن از اون هایی که خیلی حساس هستن عذر خواهی می کنم
البته
نه پیشاپیش
بلکه
پساپسا
پاسخ:
خواهش میکنم ...

جالب بود ولی به قول خودتون چندش
این داستان خصوصی میشه اونایی که می خونید انگار قسمت شما هم بوده امیدوارم هر چه زودتر عدم نمایشش زده بشه
در ضمن من زن برادر رو همیشه می گم برادر زن !
پاسخ:
خاطره ی جالبی بود ولی خب بنا به خواسته ی خودتون عدم نمایششو زدم...

در هر حال ممنون که نشستید و نوشتید....

بنده هم از این دست خاطرات که گیرای جالبی توش میافته زیاد دارم ولی خب جنبه ی عمومی نداره و ترجیح دادم تو این پست کاملا کلی بگم و ازش رد بشم...

و همچنان ابراهیم هوایمان را دارد

موفق باشید

یاعلی...
  • *** رک و راست ***
  • زنده باد یاد و نام شهدا.
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    سلام
    خیلی دل نشین نوشتید.
    السلام علیک یا ابا عبدالله...
    پاسخ:
    سلام
    نظر لطفتونه...
    ممنون از حضورتون

    یاعلی..
  • مصطفی طالبیـ
  • با "مسئولین در کهف!!!"

                     به روزم.


                                     یا علی
  • سید گمنام
  • شهادت تنها مزد خوبان است.
    "شهید سید مرتضی آوینی"
  • محمدرضا یک دانشجو...
  • سلام
    اعلام نتایج مسابقه شماره 4

    به نظرتون احتیاج دارم!!!!
    در نظرسنجی شماره 1 منتظر نظرتون هستم
    ممنون
    زیارت نرفته ها
    بسم الله
    سلام
    سلام بر داداش ابراهیم که خیلی کارش درسته.

    و سلام بر شما که این کتاب رو معرفی کردید.
  • آشنای غریب
  • سلام

    بروزیم با :
    مدیریت هوشیارانه طیف سازشکار با کلمه کلیدی "نرمش قهرمانه" توسط امام خامنه ای ::: یه تحلیل شخصی ...

    http://rooshan.blog.ir/post/230
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام بر ابراهیم!


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • محمد فرضی پوریان
  • با سلام خدمت شما و عرض ادب. من این صفحه از وبتون رو خوندم مطالب خیلی خوبی نوشته بودید. دستتون درد نکنه و خدا خیرتون بده. اما به عنوان پیشنهاد عرض می کنم: اگه بتونید تو وبتون از مطالب مذهبی مثل احادیث اخلاقی معصومین (علیهم السلام) یا داستان هایی از زندگانی اونا یا مباحث اعتقادی و کلامی و سوالات روز و جواب اونا استفاده کنید خیلی خوبه نه؟ در حال حاضر همون طور که خودتون اشاره کردید. دشمن با جنگ نرم در تقابل اعتقادات جوانان ما قدم بر می دارد و تلاش می کند اعتقادات و فرهنگ ما را تغییر دهد که در صورت موفقیت به پیروزی حقیقی دست یافته است. لذا ما نیز باید با تقویت اعتقادات و نشر مبانی اصیل اسلامی با این هدف مقابله کنیم.

    با تشکر. موفق باشید.

  • فرزانه همت
  • سلام بر ابراهیم...
  • *** رک و راست ***
  • سلام
    به روزم.
    الـلـهـم عـجـل لـولـیـک الـفـرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی