تا خدا باید راه ها پیمود و رفت

ماییم و نوای بی نوایی بسم ا... اگر حریف مایی

تا خدا باید راه ها پیمود و رفت

ماییم و نوای بی نوایی بسم ا... اگر حریف مایی

شناسنامه
تا خدا باید راه ها پیمود و رفت

تــــــــا خـــــــــدا راهی نیست...
تو خود حجاب خودی ، عاشقانه از زمین برخیز....
به قصد قربت زندگی را به جریان بینداز ، باعشق،با محبت،با خدا،تا خدا راه هموار است....
فقط بگو :
اِلهی وَ رَبِّی مَن لِی غَیرُک
بعد دستان خدا را بگیر و عاشقانه قدم بزن....
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

https://www.instagram.com/saeghee/

❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

هر چند اینجا برای خودمون می نویسیم
اما خیلی خوشحال می شیم بدونیم نظر یا احساس شما
در مورد این نوشته ها چیه!
ما رو بی نصیب نذارید... :))
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق میشود "

"عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق میشود"


"شرط می بندم که فردایی نه خیلی دیر و دور"

"مهربانی ، حاکم کل مناطق میشود"


"هم زمان, سهمیه ی دلهای دلتنگ و صبور"

"هم زمین, ارثیه ی جانهای لایق میشود"


"قلب هر خاکی که بشکافند نشانش عاشقی است"

"هر گلی که غنچه زد نامش شقایق میشود"

"با صداقت آسمان سهمی برابر میدهد"

"با عدالت خاک تقسیم خلایق میشود"

عقل هم با عشق یک نوعی موافق میشود"

"عقل اگر گاهی هوادار جنون شد عیب نیست"


"صبح فردا موسم بیداری آیینه هاست"

"فصل فردا نوبت کشف حقایق میشود"


"دست کم یک ذره در تاب و تب خورشید باش"
"لااقل یک شب بگو کی صبح صادق میشود"


"میرسد روزی که شرط عاشقی دلدادگی است"

"آن زمان هر دل فقط یک بار عاشق میشود "

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

شهادت . نقطه . تمام!

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ق.ظ


دلم که شهادت می خواهد!

اما اگر دنیایم امانی به تعقلی عملی دهد...

اگـــر اگرهای زندگیم رخصت دهد...

اگر این نفس وامانده مجالی به بی قراری های فطریم دهد...

آن وقت من که نه ، شهادت خودش به استقبالم خواهد آمد.


 

امان از لحظه ی غفلت که شاهدم هستی

امان از غفلت و نادانی و بی عقلی...

امان از بی وفایی به عهد و شکستن دل منجی

امان و لعنت به جفای به نفس

جفا به موجودی به نام "من"

او که قابلیت خلیفه الله شدن دارد و من به زور و زر گرفتار دنیایش کرده ام

دست و پای احساسش را بسته ام و سکوت برایش تجویز نموده ام

امان از این من!

منیت هایم شاید جلوی پرواز روح را گرفته است

این روح شوق پریدن دارد

باید که بها داد او را

باید که آماده شد

شاید این محرم

دست دل را در دست خدا بگذارم

شاید بی توجه به همه ی آنچه که دیگران می گویند

دلم را بردارم و بروم....

بروم تا دور...

تا اوج...

شاید قسمت شد

شاید لیاقت پیدا کرد

که سبک بالی را تجربه کند

شایدمعصومیت را دوباره به دست آورد

آه که دلم چقدر هوای معصومیت و حس قشنگ سبکی و صداقت دارد

آه که چه سنگین است پرونده ی رفتار و عقایدم

آه که چقدر تنگ است سینه و هوای حـــــــــــــرم...

راستی چقدر دلم هوای حرم دارد!!!

راستی چقدر گذشته است و من دور مانده ام!!

راستی چقدر زمان مرا با خود برده است!!!

راستی من چقدر زیسته ام ؟؟؟

زیستنی از جنس پاکی بدون ذره ای آلایش؟؟

از همان ها که حتی ذره ای حسد به برادر کوچکت نیز در آن نیست؟

از همان ها که شاید لحظه ای در گذشته ات درکش کرده باشی و در حسرت لذتش مانده!

چقدر دلم زیستن می خواهد!

زیستنی به جنس حسین!

از همان ها که عزت است و عزت است و عزت!!!

راستی چقدر تا به محرم باقیست؟

من در مهمانیش امسال قرار است چه کنم؟

چه به دست آرم؟

آیا اربــعـیـن ،

              پـــیـــاده ،

                     حـــــــــــــــرم ،

                         قسمت من هست حـــســــیــن؟!



پ.ن: معراجیا تموم شد , بازم شبا یادشون میکنیم، چقدر با اعتماد میتونیم بگیم که فیلم بهانه بود، ما همیشه به یادشونیم؟!

عکس نوشت: جهت ریا نباشه ، عرفه امسال رفتیم که گمنام باشیم تو خلوتمون ، این عکاسه همه راز و رمزشو بهم زد،عکسمون رفت رو سایتا!  :l

 

نظرات  (۴)

مثل همیشه عالی 
پاسخ:
سلام 
نظر لطفتونه
یاعلی..

" شاید این محرم

دست دل را در دست خدا بگذارم ... "


سلام ، خداقوت


عالی بود ...


راستی یه موردی درباره تصویر ،هنوز متن رو تا آخر نخونده بودم احساس کردم تصویر خود شما هستید ،با این که پایین تصویر نشان سایت داشت

نمی دونم چرا ! شاید سر مزار داداش ابراهیم دیده باشم شما رو ...


تا این که آخر متن رو که خوندم مطمئن شدم!

التماس دعا آبجی...



پاسخ:
سلام

ممنون

چه جالب ، روز عرفه یا روزای دیگه؟

محتاجیم به دعا خواهر 
لطف کردین
یاعلی..

سلام چه وبلاگ خوبی دارین

با تبادل لینک موافقین؟

پاسخ:
بله حتما
چقدر زیبا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی